Accido Sp. z o.o.

Nie ma mnie w domu podczas dostawy

Czy nie jesteś obecny, gdy kurier dociera pod twoje drzwi? Gdy tylko twoje zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki w naszym centrum dystrybucyjnym, wyślemy ci e-mail z numerem śledzenia. Dzięki temu numerowi śledzenia możesz sprawdzić, kiedy kurier przyjedzie, aby dostarczyć twoje zamówienie.

Accido daje Ci możliwość dostosowania czasu dostawy po otrzymaniu numeru śledzenia, dzięki czemu możesz być pewien, że będziesz w domu w momencie doręczenia. Możesz również wybrać dostarczenie przesyłki do punktu odbioru. Pamiętaj, że te zmiany muszą zostać wprowadzone w odpowiednim czasie. Jeśli będzie to zbyt późno, korekta nie będzie mogła zostać przetworzona z powodu już zaplanowanej trasy dostawy.

W zależności od miejsca zamieszkania, kurier może spróbować dostarczyć przesyłkę ponownie, zostawić ją u sąsiadów lub w punkcie odbioru.

Zamówienia wysłane do punktu odbioru będą tam dostępne przez 7 dni. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w tym okresie, zostanie zwrócona do Accido. Dotyczy to również sytuacji, gdy nie było Cię w domu w momencie dostawy i Twoje zamówienie zostało wysłane do punktu odbioru.

Koszty zwrotu przesyłki:  Koszty zwrotu przesyłki zawsze są po stronie klienta.

Kontynuować zakupy?