Accido Sp. z o.o.

Kontakt

Niezależnie od tego, czy masz pytanie, opinię czy obawę, zawsze jesteśmy tutaj, aby pomóc. Skontaktuj się z nami w każdej chwili za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie lub e-mailem.

Powstańców Śląskich 103/1
01-355 Warszawa
Polska

+48 7285 49335
Pon - Pt w godzinach 09:00 - 16:00

info@accido.pl

Często Zadawane Pytania

Czasami zdarza się, że wskazuje, że zamówienie jeszcze nie dotarło. Często widzimy, że paczka ostatecznie zostanie dostarczona na czas.

Gdy zaoszczędzisz 100 punktów, otrzymasz zniżkę w wysokości 5 € na następne zamówienie. Podczas finalizacji zamówienia pojawi się komunikat z możliwością wymiany 100 punktów na zniżkę w wysokości 5 €.
Możesz zapisać swoje punkty. Znajdziesz je na swoim koncie.
Zawsze najpierw sprawdź, czy jesteś zalogowany na właściwe konto. Często widzimy, że wiele kont jest czasami tworzonych za pomocą różnych adresów e-mail. Punkty są powiązane z kontem, za pomocą którego złożyłeś zamówienie.
Czy nie ma cię w domu, gdy kurier pojawia się pod twoimi drzwiami?
Zawsze najpierw sprawdź, czy używasz prawidłowych danych logowania i czy konto, na które próbujesz się zalogować, jest nam znane.

Możesz to sprawdzić, wyszukując w swojej poczcie poprzednie zamówienie Accido. Następnie sprawdź, czy adres e-mail i dane zgadzają się z danymi, których próbujesz użyć podczas logowania.

Nasza darmowa dostawa obowiązuje przy łącznej kwocie zamówienia. Gdy aktywujesz zniżkę, łączna kwota może spaść poniżej progu 40 euro i wówczas będziesz musiał pokryć koszty dostawy.
Za pomocą przycisku „Moje konto”. W sekcji Punkty.

Czy chcesz zwrócić przedmiot po otrzymaniu zamówienia? Masz prawo złożyć wniosek o zwrot w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania przedmiotu (lub dnia, w którym osoba trzecia w Twoim imieniu odebrała przedmiot).

Koszty zwrotu przesyłki: Koszty zwrotu przesyłki zawsze ponosi klient.