Accido Sp. z o.o.

Ogólne warunki

1. Definicje

W niniejszych ogólnych warunkach następujące terminy mają następujące znaczenie:

Okres do namysłu: okres, w którym konsument może skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy.

Konsument: osoba fizyczna, nie działająca w ramach wykonywania zawodu lub prowadzenia działalności gospodarczej, która zawiera umowę na odległość z Accido.

Data: 19-04-2020

Prawo do odstąpienia: prawo konsumenta do rozwiązania umowy zawartej na odległość w określonym terminie do namysłu.

Accido: firma oferująca produkty konsumentom zdalnie.

Umowa na odległość: umowa między konsumentem a Accido, zawarta zdalnie przy użyciu systemu przeznaczonego do tego celu.

Pisemne: pisemne obejmuje również komunikację elektroniczną, taką jak e-mail, pod warunkiem, że tożsamość nadawcy i autentyczność komunikacji zostały odpowiednio potwierdzone.

2. Ogólne

Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty Accido oraz do każdej umowy zawartej na odległość pomiędzy Accido a konsumentem.

Umowa zostaje zawarta w momencie, gdy konsument zaakceptuje ofertę od Accido i spełni warunki określone w tej ofercie.

Accido niezwłocznie potwierdzi otrzymanie akceptacji oferty. Dopóki Accido nie wyśle tego potwierdzenia, konsument może wypowiedzieć umowę.

Accido ma prawo poprosić mnie drogą mailową o opinię na temat produktów w formie recenzji.

Promocje i Zniżki:
Promocje i rabaty w naszym sklepie internetowym podlegają następującym warunkom:

1. Opakowania zbiorcze są wykluczone ze wszystkich promocji i zniżek.

2. Rabaty nie mogą być łączone z innymi rabatami, ofertami lub promocjami, chyba że zaznaczono inaczej.

3. Promocje i rabaty obowiązują wyłącznie na standardowe ilości do użytku prywatnego.

4. Zmiany cen, modeli i dostępności zastrzeżone są w każdej chwili.

5. Błędy i literówki zastrzeżone.

Korzystając z promocji i rabatów w naszym sklepie internetowym, akceptujesz te warunki.

3. Prawo do odstąpienia od umowy

Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania produktu przez konsumenta lub wyznaczonego wcześniej przez niego przedstawiciela albo wybranego przez konsumenta miejsca dostawy.

Konsument będzie obchodził się z produktem i opakowaniem ostrożnie w tym okresie. Konsument rozpakuje lub użyje produktu tylko w zakresie niezbędnym do oceny produktu.

Artykuły spożywcze można wymienić tylko w przypadku, gdy opakowanie jest nieotwarte.

Jeśli konsument chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musi zgłosić to na piśmie do Accido w okresie do namysłu. Accido niezwłocznie prześle potwierdzenie tej wiadomości.

Produkty muszą zostać zwrócone do Accido wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami oraz, w miarę możliwości, w oryginalnym stanie i opakowaniu, zgodnie z jasnymi i rozsądnymi instrukcjami dostarczonymi przez Accido. W każdym przypadku należy dołączyć kopię listu przewozowego.

W przypadku odwołania koszty przesyłki zwrotnej ponosi konsument.

Po anulowaniu konsument musi zwrócić produkt w ciągu 14 dni zgodnie z postanowieniami paragrafu 4.

Accido zwróci otrzymane od konsumenta płatności w ciągu czternastu dni od rozwiązania umowy.

4. Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy jest generalnie wykluczone w przypadku następujących produktów: które zostały stworzone przez Accido zgodnie ze specyfikacjami konsumenta;
które mają wyraźnie osobisty charakter;

które ze swojej natury nie mogą zostać zwrócone;

które mogą się zepsuć lub szybko stać się przestarzałe;

cena, która podlega wahaniom na rynku finansowym, na które Accido nie ma wpływu;

5. Dostawa

Miejscem dostawy jest adres, który konsument podał firmie Accido.

Zamówienia złożone przed 12:00 będą w zasadzie dostarczone w ciągu dwóch dni. Accido dostarczy zamówienia najpóźniej w ciągu 30 dni, chyba że uzgodniono dłuższy termin dostawy. Accido poinformuje o opóźnieniach w dostawie w odpowiednim czasie.

Konsument ma prawo do rozwiązania umowy, jeśli dostawa nastąpi dopiero po upływie tych 30 dni lub może nastąpić bez wcześniejszego uzgodnienia. W przypadku rozwiązania umowy, Accido zwróci otrzymane od konsumenta płatności najpóźniej w ciągu trzydziestu dni.

Ryzyko uszkodzenia lub utraty produktów przechodzi na konsumenta w momencie dostarczenia produktu do konsumenta lub wskazanej przez niego uprzednio osoby trzeciej.

6. Gwarancje i Zgodność

Accido nie udziela żadnych (dodatkowych) gwarancji dotyczących dostarczonych produktów.

Konsumenci muszą przechowywać i używać produktów zgodnie z zaleceniami dotyczącymi przechowywania firmy Accido.

Produkty muszą spełniać rozsądne oczekiwania konsumentów.

Jeśli wada okaże się wadą istniejącą w momencie zakupu, konsument ma prawo do wymiany produktu. Tylko w przypadku, gdy produkt nie jest już produkowany lub wymiana byłaby nieuzasadnionym przekroczeniem wartości produktu, Accido może zaoferować konsumentowi zwrot ceny zakupu.

Odszkodowanie, naprawa lub wymiana z powodu wady produktu wygasają, jeśli wada powstała w wyniku lub wynika z nieostrożnego, nierozsądnego lub niewłaściwego użycia produktu, użycia po upływie terminu ważności, nieprawidłowego przechowywania lub konserwacji przez konsumenta.

7. Skargi i Spory

Umowy między Accido a konsumentami podlegają wyłącznie prawu polskiemu.

Reklamacje dotyczące wykonania umowy należy zgłaszać na piśmie do Accido, w pełni i jasno opisane, w rozsądnym terminie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument odkrył wady.

Skargi zgłoszone do Accido zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od otrzymania skargi. Jeśli skarga nie może zostać rozpatrzona w ciągu 14 dni, Accido poinformuje o tym niezwłocznie i wskaże okres, w którym konsument może oczekiwać rozwiązania.

Kontynuować zakupy?